hétfő

Díj :)

Sziasztok.
Ez ugyan még nem a fejezet de az is készül csak a suli miatt lassabban, de próbálok vele sietni.
Nos most kaptam egy díjat amit nagyon de nagyon szépen köszönök Mese-nek.




Dolgod, ha megkaptad:
1; Küldd el négy blognak;
2; Hagyj náluk értesítést, hogy tudják, hogy megkapták;
3; Válaszolj a feltett kérdésekre;
4; Akiknek küldöd a díjat, írj pár szót, hogy miért tetszik a designe;
5; Tedd, ki a díj képét;
UI: Nem a sztori, hanem a kinézett a lényeg, így olyanoknak is küldheted, akiket nem olvasol.
 
Akiknek küldöm:
Away from love : Nagyon illik a történetetekhez. Egyszerű de nagyszerű. :) És imádom. 
Megismerni és beleszeretni : Nagyon tetszik a blog kinézete és a fejléc is. Annyira hat az emberre és azt sugallja hogy olvasd el, olvasd el. :)  
Endless Love : Imádom egyben elmond mindent és csak úgy hívogatja az olvasót. Nagyon szeretem.  
Vámpírtánc: Nekem személy szerint nagyon teszik a blog kinézete olyan egyedi. Ha ránézek mindig felvidulok. :)


És Mese kérdésére a válasz:
Én magam csinálom a degisne-ot. És imádom változtatni. Nekem mindig szükségem van a változtatásra még ha ez sokaknak nem tetszik is. 
 
És az én kérdésem: 
Melyiket szereted ha a blog kinézete egyszerű vagy inkább egyedi? És melyiket miért?

5 megjegyzés:

  1. Szia Beky!

    Nagyon szépen köszönöm! <3

    Sok puszi!

    Dóry

    VálaszTörlés
  2. Szia, köszönöm szépen, hogy visszaküldted a díjat:)
    Jól esett, amit írtál, és kifogom tenni holnap.
    Puszi Mese.

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Köszönjük szépen a díjat :D

    VálaszTörlés
  4. Szerintem az a jó ha egy blog egyedi mert részben ez mutatja meg egy író személyiségét az írások mellett.
    UI.: gratula az újabb díjért :)
    Alkonyat lány

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szívesen adtam mindenkinek a díjat hisz megérdemlitek. :)
    Köszönöm szépen Alkonyat lány. :)

    VálaszTörlés