szombat

Díj

 Sziasztok. Ne fedjétek hogy holnap és holnapután egy ideig zárva lesz a blog. Hétfőn 20-án hétfőn meglepi. Remélem hogy már várjátok. :)



Köszönöm szépen a díj d.

Szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról.
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni.
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni.
  • Nincs visszaadás/visszajelölés.
11 Dolog rólam:

1. Imádok írni.
2. Kedvenc könyvem A szürke 50 árnyalat
3. Minden vágyam hogy eljussak Londonba és New Yourk-ba.
4. Sokat tudok beszélni.
5. Imádom a családom minden egyes tagját.
6. Most érettségiztem.
7. Szeretnék már jogosítványt.
8. Most lettem 19 éves.
9. Szeretem az állatokat.
10. Imádok olvasni.
11. Csak zenehallgatás közben tudok írni.


1. Mi a kedvenc állatod?
Kutya

2. Mi a kedvenc filmed?
Alkonyat

3. Ki(k) a kedvenc színésze(i)d/színésznő(i)d?
Robert Pattinson, Kristen Stewart, és még sokan...

4. Mi a kedvenc elfoglaltságod?
Olvasás és írás.

5. Számodra milyen az ideális pasi?
Külsőre olyan mint Kellan Lutcz. Egyébként nem tudom. Különösebben nincs. Legyen kedves és ennyi.

6. Hova utaznál legszívesebben?
New Yourk, és London.

7. Van testvéred?
Igen van. Egy húgom aki 17 és van egy öcsém aki 10 éves. 

8. Mi a kedvenc tantárgyad? Már, ha van ilyen! :D
Történelem.

9. Várod már a sulit? :D
Egy kicsit igen. Mivel most másik iskolába megyek ezért kicsit félek az osztálytársaktól. De azért várom mert nagyon érdekel a szakma.

10. Mit szeretnél elérni az életben?
Hát vannak terveim. De még nem vagyok biztos semmiben.

 11. Mi az oka, hogy írni kezdtél?
Ezt már említettem mindegyik díjnál. :)

Köszönöm a díjat de én már nem szeretném továbbküldeni sehova sem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése