péntek

Díj+hír

Sziasztok.

Tudom már régen jelentkeztem amit sajnálok is  de egy kis pihenésre volt szükségem. De szeretném ha  minél többen lennétek itt ugyanis egy meglepetés fog majd rátok várni aminek nagyon remélem hogy örülni fogtok. :)

Köszönöm szépen a díjat Rosalice-nek és Hope-nak.
 Szabályok:

-Mindenkinek kell 11 dolgot írni a magáról
-A jelölő minden kérdésére válaszolnia kell
-A jelöltnek újabb 11 kérdést fel kell tennie
-11 embert meg kell jelölni linkkel együtt
-És nincs vissza adás-jelölés


11 Dolog rólam:

1. Imádok írni.
2. Kedvenc könyvem A szürke 50 árnyalat
3. Minden vágyam hogy eljussak Londonba és New Yourk-ba.
4. Sokat tudok beszélni.
5. Imádom a családom minden egyes tagját.
6. Most érettségiztem.
7. Szeretnék már jogosítványt.
8. Most lettem 19 éves.
9. Szeretem az állatokat.
10. Imádok olvasni.
11. Csak zenehallgatás közben tudok írni.


Rosalice kérdései:

1.Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Az én kedvenc évszakom az a tél. És azért mert egyszerűen imádom a karácsonyt, a havat, a hideget, a kopasz fákat. És mindent ami télen van. 

2.Kedvenc hobbid? Miért?
A kedvenc hobbim az olvasás. És azért ez mert egyszerűen imádom. Olyankor mindíg elmerülök a könyvben és nem figyelek másra.

3.Van háziállatod? Ha igen, milyen?
Igen van. És egy kutyám. 

4.Ki a kedvenc énekesed/bandád? És mi a kedvenc számod?
Olyan nem nagyon van. Sok féle zenét halhatok de különösen egyiket szem imádom. 

5.Mit szeretnél elérni az életben?
Konkrét terveim nem nagyon vannak csak egyetlen egy. Szeretnék egy könyvet írni. 

6.Ki a legfontosabb személy az életedben?
Szerencsémre olyanból sok van és nem tudnák közülük választani. 

7.Mi az oka, hogy írni kezdtél?
Az ok a Twilight és a barátnőm volt. Az egyik legjobb barátnőm aki maga is ír habár neki nincs blogja. Nagyon imádom azt amit csinál és szerintem nagyon tehetséges. Ő volt az aki miatt elkezdtem írni. És ha ő nem lenne talán már abba hagytam volna. Sokszor van úgy hogy azt érzem az amit írok nem jó, de ő az egyik aki meggyőz arról hogy ne hagyjam abba. A másik a húgom aki folyton javítja az amit írok és ő is támogat. Miattuk írok. 

8.Vámpír vagy vérfarkas lennél legszívesebben?
Egyértelműen vámpír. Nem csípem a vérfarkasokat. 

9.Mi a kedvenc filmed?
A Breaking Down és már alig várom a következő részét.
  
10.Szerinted könnyen vagy nehezen barátkozó típus vagy?
Könnyebb barátkozok de az igazi barátság az nálam sokkal tovább tart és őket nagyon megszeretem. 

11.Mi a legnagyobb vágyad?
A legnagyobb vágyam az hogy az életben mindig azt csináljam amit szeretek. 


Hope kérdései:

1. Van-e tetoválásod vagy piercinged?  
Nem nincs. 

2. Ki a kedvenc zenészed?
Nincs kedvenc számom sokféle zenét szeretek. 

3. Milyen könyveket olvasol?  
 Általában misztikus. 

4. Milyen a kapcsolatod a barátaiddal? 
Nagyon jó. Vannak olyan barátaim akik nagyon közel állnak és akik egy kicsit távolabb.  

5 Szereted az állatokat? Van-e kedvenced?
Igen szeretem őket nagyon. Imádom a cicákat főleg az én kiscicámat. 

6. Milyen filmet néztél utoljára?
Egy sorozatot nézek éppen a  New Yourki helyszínelőket.   

7. Sportolsz valamit? 
Nem 

8. Mennyi időt töltesz a családoddal? 
Sokat.

9. Melyik fagyi a kedvenced?
Az étcsokis. De sokfélét szeretek. 

10. Mióta írsz? 
 2011 májusa óta. Pontosabb dátumot nem tudok. 

11. Mi ösztönzött rá, hogy blogot készíts?
Szerettem volna ha az emberek elmondják a véleményüket arról amit írok.  


Az én kérdéseim. 

1.Ki a kedvenc színészed?
2.Mit változtatnál magadon?
3.Mire vágysz a legjobban?
4.Melyik az az álmod amit sosem adnál fel semmi áron sem?
5.Kitartó vagy abban amit egyszer elkezdesz?
6. Mi az min változtatnál és miért?
7. Mióta írsz? És mi az amiért elkezdtél írni?
8. Melyik évszak a kedvenced és miért?
9. Mi szerettél volna lenni kiskorodban?
10. Milyen zene műfaj a kedvenced?
11. Hova szeretnél eljutni és miért?

Mivel már nagyon sok mindenki kapott díjat ezért aki akarja nyugodtan vigye. Szívesen adom mindenkinek. 

És ne feledjétek. 20.-án meglepetés.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése