szombat

Vége a szünetnek :) :)

Sziasztok.
Remélem, hogy annak, amit most mondani fogok, örültök majd. Tudjátok abba kellett egy kis időre hagynom ezt a történetet. Amikor abba hagytam már akkor nagyon vártam, hogy fojtathassam Bella és Edward zökkenőmentesnek nem mondható napjait. A fejemben már minden kész van. Az egész történet azonban leírni kicsit nehézkesebb, de az hogy ennyien itt vagytok velem és komikat írtok sok erőt ad. :)
Azon nagyon meglepődtem, hogy amióta nem hoztam új fejezetet mennyi rendszeres olvasóm lett. :)
Minden egyes nap feljöttem erre a blogra hogy meg nézem mennyien is vagytok itt és meglepődtem azon, hogy általában mindig 3-4 voltak.
Nagyon remélem, hogy a következő fejezet, amit a jövő hét közepe fele fogok hozni (a pontos dátumot majd kiírom) tetszeni fog. Eleinte nagyon nehéz volt, mert nem tudtam, hogy mit írjak.
Bella és Edvard szeretik egymást ez nem is kétség azonban Bellának van, egy olyan sötét dolog az életében melyet senki nem tud csak ő és ez megnehezíti az életét. Szeretne boldog lenni, de úgy nehéz, ha látta a halálának napját. Ott vannak még a szülei, akik nagyon sokat jelentettek neki és még most is így van.
A folytatásban olyat szerettem volna a mi jó és amire mindenki azt mondja hogy ezt tetszik és érdekes. Hát majd meglátjuk, hogy sikerül e.
Szóval újra visszatérek, és már alig várom, hogy újra olvashassam a kommenteket. Nem baj, ha azt írjátok, hogy rossz vagy nem tetszik, csak akkor írjátok le hogy mi az ,mert csak akkor tudok rajta javítani. :)
Addig is legyetek jók. És nemsokára hozom a következő fejezetet.
Puszi
Beky

ui: És szeretnék mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket kívánni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése