péntek

Kérlek Szavazz :)

Sziasztok!!!

Szavazzatok létszíves. :D :D Nagyon nagy szükségem van a szavazatotokra. És nem is kell mást csinálni csak rá kattantani a Tiszti blogára és ott szavaztok. A második fordulóba vagyok azaz a döntőbe és ezek pluszpontot jelentenek nekem. Nagyon örülnék neki hogyha szavaznátok. Van 30 rendszeres olvasóm aminek én borzasztóan örülök hisz eddig remélni sem mertem, hogy ennyien olvasni fogják, de tudom vannak olyan olvasok is akik nem regisztráltak hanem csak úgy olvassák. Tudom hogy sokan nem szeretnek komit írni és én is ezzel így voltam egészen addig míg nem lett blogom és rá nem jöttem, hogy mennyire jó az ha az olvasók elmondják a véleményüket mert akkor én is úgy próbálom írni a történetet hogy jó legyen. Remélem, hogy azért valamennyire tudtam rátok hatni és szavaztok.
Puszi legyetek jók. És előre is köszönöm.  <3 :D
blogverseny
:) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése